jueves, 23 de noviembre de 2017

Mes de la astronomía en la Biblioteca Ánxel Casal


Hola chic@s,

Desde la Biblioteca Ánxel Casal nos invitan a participar en un taller sobre Astromía. Aquí os dejo la información y el link de la biblioteca.

Un saludo y espero que os guste!




Biblioteca Pública de Santiago Ánxel Casal en colaboración co Observatorio Astronómico Ramón María Aller da Universidade de Santiago e no marco do programa TODOCOSMOS, financiado pola Fundación Española para a Ciencia e a Tecnoloxía (FECYT) ofréceche participar nun obradoiro de Astronomía que ten como obxectivo o achegamento dun xeito didáctico ao coñecemento desta Ciencia.

O obradoiro desenvolverase o venres 24 de novembro ás 18.00h no Salón de actos. Está dirixido a nenos e nenas de 11 a 14 anos cun máximo de 30 participantes. Precísase inscrición previa chamando ao 881 999 401 ou dirixíndose directamente ao mostrador de Información do andar baixo da biblioteca.

A actividade estará a cargo de persoal investigador do Observatorio da USC quen mostrará aos participantes o Stellarium, programa de software libre de simulación de planetarios e dispoñible para os principais sistemas operativos. Stellarium opera simulando na pantalla a vista esférica do ceo en todas as direccións e é posible observar varios corpos celestes, como a Lúa, o Sol e varias estrelas e constelacións.


://bibliotecas.xunta.gal/santiago/es/actualidade/axenda/mes-da-astronomia

2 comentarios:

  1. Hola soy Alba Rosas Quintela
    Como a mi me encanta la astronomía me e ido a la biblioteca publica de santiago y me e cogido un libro titulado : AL DESCUBRIR EL ESPACIO
    El tema de la astronomía me encanto como hacer el proxecto , y me llevo a saber nuevo vocabulario.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. ¡Estupendo Alba! Ya has demostrado en el aula tu entusiasmo por este tema!👏🏻👏🏻👏🏻

      Eliminar

Hi there!

 Hello again! Long time ago without news! Do you prefer google site or blog? Let me know!  Bye!